Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ                                                                                                

 ΠΡΟΣ                                        
1.       ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΝ ΠΑΛΙΑΛΕΞΗ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
2.       ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΟΝ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟ
3.       ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΚΟΝ ΤΖΑΜΤΖΗ
4.       ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Επιστολή Διαμαρτυρίας                                                        Λιβαδειά 29/10/2014
 Οι καιροί ου μενετοί!

             Μετά από 2 μήνες μαθημάτων σας μεταφέρουμε τις ανησυχίες των συναδέλφων από την πλειονότητα των σχολείων του νομού μας αναφορικά με το έργο, τη δράση, τις παρεμβάσεις και τέλος την συμπεριφορά ορισμένων Σχολικών Συμβούλων στα σχολεία της Βοιωτίας. Στη συνείδηση όλων μας μέχρι πριν την θεσμοθέτηση του 'Δούρειου Ίππου'  της αξιολόγησης, ο ρόλος των Συμβούλων ήταν να στέκονται αρωγοί στο εκπαιδευτικό έργο, πάντα ήταν καλοδεχούμενοι στα σχολεία και σε γενικές γραμμές είχαν κερδίσει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των συναδέλφων  επιδιώκοντας την  αγαστή συνεργασία τους. Οι νέες αρμοδιότητες, που υπαγορεύονται από τα προεδρικά διατάγματα, που συνδέονται με την βαθμολογική - οικονομική μας εξέλιξη ακόμη και με την παραμονή μας στην εργασία έχουν ανατρέψει αυτή τη σχέση.
  Οι συνεχείς παρεμβάσεις ορισμένων Συμβούλων στους διευθυντές των σχολείων, τους συναδέλφους και το έργο τους  τις περισσότερες φορές είναι αυταρχικές, ιδιοτελείς και ξένες προς τη σχολική πραγματικότητα. Άνθρωποι που δεν έχουν παρακολουθήσει ποτέ μια συνεδρίαση Συλλόγου καθηγητών, που δεν έχουν ενημερωθεί για τα πρακτικά προβλήματα του σχολείου και των εκπαιδευτικών, προβάλλουν εκβιαστικά απαιτήσεις που και υπερβολικές είναι και κρίνεται η νομιμότητά τους κι ενδέχεται να εξυπηρετούν  προσωπικές τους βλέψεις για επαγγελματική ανάδειξη. Οι παρεμβάσεις τους είναι κάθετες,  απασχολώντας τους συναδέλφους εκτός ωραρίου, μειώνοντας το έργο αλλά και την αξιοπρέπεια τους, χωρίς βέβαια να τους παρέχουν  την ανάλογη υποστήριξη στο έργο τους. Ενδεικτικές περιπτώσεις ασκούμενης πίεσης είναι:
 I) η υποχρεωτική συμμετοχή σε δειγματικές διδασκαλίες που πρόσφατα ζητήθηκε από συναδέλφους ( χωρίς να υπάρχει προηγούμενη επιμόρφωση), II) απειλές για υποβιβασμό σχολείων  III) αναγκαστική μετακίνηση εκτός έδρας και IV) αλλαγή ακόμη και των αποφασισμένων θεμάτων των projects.   Χαρακτηριστική βέβαια είναι και η ενόχληση Συμβούλων όταν οι σύλλογοι διδασκόντων χαρακτήρισαν τη συνεργασία μαζί τους ανεπαρκή.
       Απόψεις  ότι το σχολείο είναι επιχείρηση, ο διευθυντής μάνατζερ, οι καθηγητές επαγγελματίες και οι μαθητές πελάτες, δεν βρίσκουν σύμφωνο κανέναν εκπαιδευτικό- λειτουργό.
Αυτής της αξιολόγησης “ήγγικεν η ώρα” του τέλους.
Οι καιροί ου μενετοί!


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             TA ΜΕΛΗ                              Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ                                                             ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου