Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΨΗΦΙΣΜΑ                                         Λιβαδειά 5 Μαρτίου 2015
ΠΡΟΣ:
                                                     1.τον Υπ. Παιδείας
                                                      κ. Αριστ. Μπαλτά
                                                      τον αναπλ. Υπ. Παιδείας
                                                      κ. Τ. Κουράκη
                                                      2. ΟΛΜΕ
                      3. Σχολεία Δ/θμιας  Βοιωτίας

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
                                                                                                       
   
    Δύο χρόνια πριν με απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης καταργήθηκαν  οι πιο πολυπληθείς τομείς της τεχνικής εκπαίδευσης, όπως υγείας – πρόνοιας, αισθητικής, κομμωτικής, και πάρα πολλοί μαθητές έχασαν την ευκαιρία  να φοιτήσουν στην ειδικότητα που επιθυμούσαν. Στόχος της απόφασης αυτής ήταν η ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αφού με τεράστιο οικονομικό βάρος των οικογενειών πολλά παιδιά στράφηκαν προς αυτή, η δε πολιτεία πληρώνει επί δύο χρόνια τους σε διαθεσιμότητα καθηγητές με το 75% του μισθού τους χωρίς να προσφέρουν υπηρεσία στην εκπαίδευση. Ζητάμε την επανίδρυση των καταργημένων τομέων  και ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης.  Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα να επιστρέψουν άμεσα στα σχολεία για να καλύψουν τις ελλείψεις στην εκπαίδευση. (Σχολικές βιβλιοθήκες κλπ).Η νέα ηγεσία του Υπουργείου στη συνάντηση με την ΟΛΜΕ δεσμεύτηκε ότι θα εντάξει την επανασύσταση των τομέων αυτών στο νέο πολυνομοσχέδιο που θα καταθέσει για την παιδεία και περιμένουμε να το δούμε στην πράξη.


Κανένας μαθητής, κανένας καθηγητής δεν περισσεύει απ’ τα σχολεία.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Μαθητές του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Σύλλογος εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Σύλλογος εκπαιδευτικών Εσπερινού ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Σύλλογος εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ Θήβας

ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου